kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









tukar
Friday 12 July 2013 • 22:52 • 0 comments
Shocked

Assalamualaikum and annyeonghaseyo.

cantik tak skin ni?  hehe, penat aku buat. aku ada jugak copy beberapa tutorial and paste dalam ni. dekat 3 jam gitu aku editkan. memang payah jugak buat blogskin ni yer? baru aku tahu betapa susahnya buat. tapi seronok jugak buat ni, kita dapat buat sesuka hati kita, ikut cita rasa sendiri, kan?

oh ya, aku nak cakap ni, aku nak delete dulu tutorial aku tu. nanti aku publish balik. ada sebab tertentu kenapa aku nak delete tu, tutorial yang aku beri tu semua tunggang langgang, tak kemas. aku pun hangin satu badan asyik nak mengatur.

tengok header kat atas tu, aku main ambik aje sebab aku dah tak ada idea nak letak header apa. aku tengah tunggu jah siapkan header daehyun aku >///<

luculah tengok jongup tu, zelo pun kalut semacam. haham aku pun tak tahu kenapa. oh ya, before i forgot, dear jah ainiza, skin kau akan aku siapkan dengan segera. ^^ peeps lah aku ni. okay, annyeong!