kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









Fanatic gila!!
Monday 3 June 2013 • 22:05 • 0 comments

Assalmualaikum and annyeonghaseyo.

Weh, aku ada bad news ah. Hua!!! Aku fall in love kat Neil. Oh tidak!!! Aku curang kat Himchan! Himchan, mianhe. Jangan marah, Himchan oppa. You still my love too. Eceh, eceh. Bongok ah aku ni. Wacky. One more, aku pun jatuh hati kat Dongwoo. Haha, tamaknya aku. Semua nak.

Okay, aku admit benda tu. Salah dia oranglah. Siapa suruh cute+handsome sangat. Tapi aku taklah cinta yang betul-betul cinta tu. Just minat as fan dia orang aje. Buat apa cinta tahap gaban? Confirm pun kita tak dapat dia orang. Tapi aku sekarang ni memang fanatic gila kat BAP especially kat Kim Him Chan. Tapi member lain pun aku suka gak. Sama aje, tak ada pilih kasih, okay?

Hohoho, dia cute *bagi akulah* Serious aku tengok dia cute. Ia tak handsome pun. Dia cute aje. Okay, cutee dengan handsome banyak beza tau. Kalau dalam bap, yang handsome aku tengok Cuma jongup dengan yongguk. Himchn, zelo, daehyun dengan Youngjae tu memang cutelah. See, senang aju nak label mana cute mana handsome.

Aku sebenarnya wonder+curiouslah. Sebenarnya Himchan tu sama tua dengan yongguk atau tak? Atau dia muda setahun dari Yongguk. Frust menonggeng aku nak cari jawapan dia. Banyak sangat fakta dalam internet yang tak sama. Aku pulak yang sakit hati bila search, last-last give up aje lah. Yang penting aku tahu dia 20 ke atas. Kim Him Chan oppa!!!! Kenapa kau tua? Huh =_=”

Dulu aku tak suka himchan dengan jongup, sebab aku tengok dia orang tak handsome+cute. Tapi sekarang aku dah suka. Ngeeeee. Memang suka asdfghjkl lah. Aku tengok jong up dalam killing camp, omo, sesang-e! hansome gila.. dahlah pendiam, pandai buat lawak spontan lagi tu. Kyaaaa!!! Oppa!!!

Actually ada sesuatu pada dia orang yang menarik minat aku. Kalau himchan, aku suka tengok gigi dengan mata dia. Jongup, aku suka tengok lengan dia. Awww, dia tough lah, pandai menari lagi tu. Aku suka tengok hidung Youngjae, bulat aje. Cute! Kalau Zelo, aku suka tengok mata dia. Aku perasan dia suka kelip-kelip mata. Daehyun?? Rasanya aku suka tengok bibir dia. Bibir dia macam muncung gitu. Kalau kau Tanya pasal yongguk, aku sebenarnya tak sure gak. Mungkin aku suka tengok dia senyum. Nampak gum dia. Hahaha!!

See, aku suka dia orang bukan sebab hansome dengan cute aje tau. Ada tarikan lain gak. Hehe. Ish, dahlah. Asyik cerita pasal bap aje aku ni. Jangan Tanya aku tak bosan ke sebab aku memang tak pernah bosan.

Uh-oh, thanks to kak jaera sebab buatkan header bap tu untuk saya. Thank you so much. Memang cantik asdfghjkl lah. Thank you 100x kak eh. Sayang unnie! Actually, saya tak pandai buat header, sebab tu saya request dari kakak, and Alhamdulillah kakak dapat tolong saya. Thank you!! >///< malu sebab mengaku tak pandai buat header. 


Actually, i don't know why i put Ilhoon's GIF here. May be it because of he's so cute!