kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









Freebies: Icon 1 [ EXO ]
Friday 11 October 2013 • 03:55 • 2 comments

Assalamualikum and annyeonghaseyo. macam yang aku cakap sebelum PMR tu, lepas PMR aku akan publish Exo's icon right? (baca sini). Befote that, aku nak cakap ni, masa buat icon ni aku ada masalah cikit dengan croping gambar. aku tak tahu nak pilih size yang mana so ada gambar yang aku letak double. So kalau ada yang tersama dengan icon korang, ketahuilah bahawa aku buat icon ni sendiri pakai format factory, bukan re-freebies dari korang and setakat ni aku memang tak pernah pun re-freebies freebies orang kecuali tutorial. So, kalau nak ambik, silakan. kalau tak, jadi hiasan kat sini ajelah.

Sorry kalau icon yang aku buat tu buruk-buruk. Aku tak pandai sangat resize dengan crop gambar ni.

One more, I get the picture from tumblr. Credits to them too because ‘borrow’ me those picture. I had a little bit problems on searching Yi Xing’s, Jong In’s and Chanyeol’s picture. Idk I think I have to find it with another source. I think, Luhan’s icon is the most there. Wufan’s also.  And. . . NO RE-FREEBIES ok? DON'T YOU DARE TO CLAIM IT AS YOURS TOO. TYSM :)






























Penat buat semua ni :p

Labels: , ,



Blogger Aimi Wardina ♥ said...

I take D.O okay ? TQ :3

 
Blogger Kuroo Tetsuro said...

oh sure, please have it

 

Post a Comment