kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









tired
Saturday 6 July 2013 • 05:06 • 0 comments

Assalamualikum and annyeonghaseyo. fuh, tired!! penat edit sana sini dalam blog tadi. yang replies tagged dalam tumblr tu pun aku baru jumpa dua sebab aku baru terfikir nak buat replies page tu minggu lepas. jenuh tangan dengan jari aku scroll ke bawah. tak apa lah, lain kalilah aku tagged.

ni first time aku tak reblog banyak sangat. biasanya kalau aku tumblring gitu, aku reblog at least 30-50 selca/gif bap. wah, aku pun terkejut beruk. mana taknya, busy sangat nak buat pages tadi. sakit leher aku duk mengadap komputer aje dari tadi.

mulanya aku bersemangat nak cari replies aku yang dulu. tapi bila terkenangngkan aku reblog beratus-ratus gambar, memang susah nak scroll ke bawah and cari. last-last tu, aku give up aje lah. yang dua replies tu pun dekat 30 minit aku cari baru jumpa. wah, memang susah tu. sorry pok, nanti aku cari lagi. aku tagged sekali.

and sorry again, bukan mood aku nak speaking hari ni. masa aku online ni tak panjang sangat. aku baru balik dari sibu sebab bapak aku ada meeting kat sana. so kita orang siblings semua ikut pergi sibu. dah lah hotel kat sana tak ada line internet. pakai wiFi pun kena register gak. malas ah nak buat macam tu.

aku ingat nak buat tuto hari ni, tapi masa tak sempat. aku buat pages tumblr aku dulu. lain kalilah aku buat tuto. tajuk?? ala, nanti kau tahulah. annyeong!