kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









relief
Sunday 7 July 2013 • 01:18 • 0 comments

Assalamualaikum and annyeonghaseyo. fuh, tak sia sia usaha aku mengedit gambar bap aku sendiri. maksud aku, aku bukan fantaken edit gitu, aku yang buat gambar tu. yang kat atas ni bukan eak, source dari tumblr. aku dah siap habis pages aku kat tumblr tu. wah, dari pagi tadi (sambil tengok running man) aku mengedit sana-sini, buat pages sana-sini, buat blog baru untuk itu-ini. wassaiii. banyak kerja aku tadi.

Okay, aku ada post gambar bap tu dalam tumblr. kalau nak tengok, pergilah. kalau tak nak, stay ajelah. penat ah aku ni. keyh, tu aje. tak da mood nak tulis panjang-panjang. otak pun dah tak larat nak fikir english, tu yang terjah melayu aje tu. kalau tak, memang speaking abis aku ari ni. okaylah. itu aje. oh ya, pasal blog baru tu, hanya untuk about, links dengan bias aje. kalau kemaruk sangat nak tengok, pergi kat about aku tu. scroll kat bawah. sana ada link dia. actually, the blog is dedicated for my tumblr because the tumblr page could not accept the blog codes. so, i use my ex-undelete//ex-delete blog to put the codes.

Okay, i started to speak in English now. my English mood is back! okay, you can see my bias list on the blog, my link such as *graphics, faq and replies* (*) means for tumblr. also more information about me. you can read it. oh yeah, about the request on the blog, it is just for tumblr, not blogspot. i only edit it for post it on my tumblr. //My English dah started tunggang-langgang). okay, that's all.

annyeong.