kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









One Shot
Thursday 30 May 2013 • 04:06 • 0 comments
Klik gambar yongguk kalau nak dengar lagu one shot.

One shot, let me tell you something that you already know. you just get the rock to me, you know what i mean? You only have last chance, you know?

Assalamualaikum and annyeonghaseyo uri chingu!!

My title today is Oneshot. Why? Like this...

Semalam selepas solat Isya' berjemaah memang menjadi kebiasaan keluarga aku untuk bersalam-salaman. Then, waktu aku salam abah aku, adik laki and perempuan aku buat tarian one shot Zelo. Then aku sindir dia orang, kau tak akan pernah pandai menari tarian tu.

Tiba-tiba abah aku tanya aku. Zah pandai.......

Dup...dup...dup... Abah aku suruh aku menari jugak ke???

.....buat air milo?

Ah, aku kena heart attack, Rupanya tanya aku pandai buat air milo. Ingatkan nak suruh aku menari macam Zelo. Ya Allah, rasa macam nak tercabut nyawa aku. Semua siblings aku ketawa. Ingat nak suruh menari. rupanya suruh buat air milo.

Lepas tu, aku dah hafal hampir kesemua lirik one shot kecuali part Zelo. Aku hafal sikit je sebab part dia too fast and I can't follow what he said. Part yongguk? Alaaa, dah hafal. Itulah kawan aku cakap, aku ni memang gila B.A.P. Hampir semua atau memang semua lagu B.A.P yang termasuk single yongguk aku tahu and aku ada simpan dalan pendrive. Actually aku suruh jah download. Aku cuma download video je, tak pun aku ambil dari pendrive kawan. Love you cingu!!

Weh, cantik tak header tu?? Icon B.A.P dari jaeraxicon. Saiz dia cun ah. BTW, thanks to the owner of this skins and Icon tu and the cursor and scroll top tu and whateverlah.. Saya tak lupa credit untuk awak semua, takut kena saman. =_='' lah sangat.

Jah, kau ada tangga tok?? Baca tok? Awesome sik aku? Wakakakahhh!! okay, i'm going crazy
Ada lagi, tajuk fanfics aku yang akan datang, I remember. Actually lagu ni BYG ft YYS, tapi aku lebih suka BYG ft JDH (B.A.P)... Ala, banyak sangat lagu bap nih. search sendirilah... Okay...

Weh, adik aku ketawa baca fanfic yang aku buat. Tak masuk akal katanya dan pelik ending nya. Memang aku sengaja buat pelik. Hoho.. >O<

And, satu lagi yang aku lupa nak cerita, adik aku minat lagu one shot tu, dia nak belajar menari dengan aku. Haha, ganas tarian tu, kan? lompat sana, lompat sini, baring sana, baring sini. lenggok sana, lenggok sini, tak apa, aku tak kisah. Sekarang ni aku tengah training tarian No Mercy dengan One shot. Wish me luck, okayy??

And, satu lagi, *banyaknya satu* I miss to speak in english, but i'm too lazy to write in english. I'm sorry. Hey, I love my own life. I'm happy .*Jauh melencong* Entah apa-apalah. Hehe, enjoy reading this. No more pain, goodbye, goodbye!!

One more, hari ni hari yang paling bahagia bagi aku. Aku dapat phone baru. sebenarnya 2nd hand je, kakak aku bagi aku nokia. Bye nokia lama, and hello nokia baru... Annyeong!


Tarian ni lah yang adik-adik aku buat lepas salam abah aku tu.