kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









finally
Monday 5 August 2013 • 19:32 • 0 comments

Assalamualaikum and annyeonghaseyo! Fuh, lama dah aku tak publish cerita aku, mana taknya, duk sibuk dengan tutorial aje. weh, macam yang aku dah mention, aku dah start suka EXO dengan BTS. aww! Bencilah, all member cute+handsome belaka! aku dah tak lekat kat bap aje dah, dah ada madu ;ppp

okay, imbas balik cerita sementara ada masa. Aku mula suka kat EXO when i heard to wolf song. oMG! i hate that so much! dahlah dia orang semua cute! mwewehwhehe, paling aku suka krissss and semua memberlah. daebakk! semua jadi bias aku. but one fact about me that you must know is i have no ultimate bias sebab bias aku selalu bertukar.

Okay, sekarang BTS pulak, aku suka bila dengar lagu bullet proof tu. No more dream tu best jugak tapi aku prefer bullet proof lah. Aduh! jimin as tough as jongup, jin has sexy lips like daehyun. Rap monster's nose as cute as youngjae's and his voice just like yongguk. jungkook is the maknae and rapper like zelo. suga's teeth just like himchan's. i love V too and TBH i love J-Hope's rap.

Bap? i think korang dah tahu kenapa aku suka bap, right?

okay, itu aje. ada masa aku write panjang-panjang. boring nih.

exo, bts , bap chincha daebakk!! 

annyeong!