kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









that's it
Monday 12 August 2013 • 00:28 • 0 comments
They are always in my heart

Assalamualaikum and annyeonghaseyo. Mood aku baik sangat nak cerita pasal kisah hidup aku dengan k-pop ni. before that, this entry ada related dengan entry finally. okay, macam yang korang semua tahu, my first group yang aku suka is Best Absolute Perfect a.k.a B.A.P, right. lagu pertama dia orang yang aku tahu is Warrior and aku suka B.A.P ni bila tengok MV oneshot. my first bias in the group was Bang Yongguk. I started love him when i watched Hajima MV. his smile, oMG! perfect in my eyes. i really love his cute smile. he never be facked. i knew it. everytime he smile, i also smile. seriously, i think hajima is awesome mv. Then my bias was Choi Junhong or a.k.a ZELO. Aku suka zelo bila tengok MV warrior. His rap, oMG too fast. it takes almost 3 month i keep practice and now aku dapat follow rap dia yang super mampus cepat. aku paling suka tengok dia kelip-kelip mata dia. so cute and sweet. lepas tu aku suka kat Yoo Youngjae dalam MV oneshot. aku tak tahu kenapa tapi aku rasa dia handsome dalam tu eventhough dia jadi pengkhianat. Lepas tu aku suka kat Jung Daehyun. Ada satu tumblr ni, obses dengan daehyun, dari situlah aku pun suka kat Daehyun and Daehyun ialah bias yang paling lama aku suka setakat ni. Lepas tu Kim Himchan. Suka bila tengok killing camp tu. aduh, dia kena buli dengan si Youngjae dengan Daehyun, masa tu aku super menyampah dengan daehyun. ada ke patut buli hyung. jahat! Moon Jongup paling last. aku suka pun masa kat killing camp. aku suka tengok dia buat break dance. sumpah! dia awesome sangat bila menari macam tu. aduh, sampai sekarang aku masih suka kat bap although aku suka kat bts and exo. BAP punya memberlah yang handsome semua!! (//^///)


Take over after B.A.P? no way but i love them

Masuk bulan 7, aku tergerak hati nak dengar lagu wolf. actually aku tak berminat langsung pun. One day, accidently aku terbukak music bank kat TV and lagu Wolf keluar. oMG! lagu tu gila daebak. "aku tahu aku ketinggalan zaman". lepas tu aku suruh kawan aku download. and when i watched the MV, alamak! bukan BAP je member dia handsome semua, EXO pun!!! my first bias is Baekhyun. aku suka kat dia sebab ada satu blogskin ni, tajuk dia baekhyun and ada tunjuk gambar dia. haha, aku pun terus suka. EXO ni tak banya cerita sangat sebab aku suka dia orang sekasli gus hanya dalam satu video. BAP pun kalah. ambil masa nak minat semua member. lepas baekhyun, bias aku ialah chanyeol> kris> sehun> luhan> Suho> D.O> Lay> Xiumin> Tao>  Kai> Chen. okay dah. Cuma dalam MV wolf tu lah yang handsome semua sampai aku boleh terpikat. yang lain tu ada yang buruk sikit lah. ehe.




So sweet! don't fight please

haha, BTS Bangtan Boys. Aku bukak music bank hari tu terkeluar lagu ni. aku dengar sampai habis. wow, awesome!  No More Dream. Dalam MV ni, aku suka kat Rap Monster, Jungkook, Jimin dengan V. Dalam bullet proof MV, aku suka kat J-Hope, Suga an Jin?? Jin tu tak berapa sure lah. So arrangement dia macam ni. RP> Jungkook> Jimin> V> Suga> J-Hope> JIN??? haha, mulanya aku buat tak tahu tapi tak boleh!! aku suka jugak!! WOI aku suka!!

Haha, kesimpulannya, BAP paling aku sayang. TAK CURANG OKAY!! huhu, aku nak PMR!!!!! PERGH!!! TAKUT! doa je lah. mintya lulus dengan CEMERLANG. k-pop, k-pop jugak, belajar aku tak pernah lupa. SUMPAH. okay, that's all.

p/s: aku memang gila sebab suka dia orang.

Source: BAP | EXO | BTS I | BTS II

Thanks for reading. I love all of you! please pray for my victory! PMR is closer day by day!!