kuroo tetsurou
— chapter

I AM

AN ORDINARY GIRL,

WOIZZE

woizze



"I miss my own real life."
-XuYiZha-









Around the corner
Friday 13 September 2013 • 18:01 • 0 comments
   

     

Assalamualaikum and annyeonghaseyo.

Haa, PMR just around the corner. Aku dah berusaha lebih untuk TRIAL PMR 2 aku. Result aku 3A 3B 2C. I just... semoga Allah membantu aku dalam PMR nanti. And, paling aku suka masa aku dapat result PAI. Guess berapa? Aku dapat 98 peratus! AND, aku DAPAT TEMPAT PERTAMA LAGI SEKALI DALAM KELAS. aku dapat 5 kali nombor satu and sekali nombor 2. masa aku dapat nombor dua tu, memang 'feras' menonggeng aku. next-------

Aku terkejut bila bapak aku beri kebenaran aku untuk online. memang terkejut habis lah sebab PMR lagi 3 minggu. May be bapak aku tak nak aku stress sangat kut. itu yang dia bagi aku main komputer. /Huge sigh/ Seriously. i'm afraid to face and sit the exam. i think i'm not ready at all but i have to make sure myself is ready. OMG, i still have to learn and study more!!

I think i had told you that i'm going to hiatus, right? HAHA, i think i'm not in hiatus mood anymore. just in semi-hiatus. I love you dad! Oh ya, i'm so sad when i heard tao's leg get injured. BAD FAN! Pitty my Tao.

Actually i have many story to tell you but i think i don't want to taip panjang-panjang. Tak ada mood. aku nak reblog gambar exo dan bap ni! haha, annyeong!

p/s: Insyaallah bila PMR dah habis aku akan publish freebies (graphics) icon exo yang aku buat. before that, aku akan publish dekat tumblr dulu :p. thanks to tumblr because allowed me to 'borrow' your photo. gambar kat atas ialah antara gambar yang aku buat icon. harhar